Բաժին՝ Ֆինանսահաշվապահական, վարչատնտեսական, քարտուղարության բաժին
Պաշտոն՝ Գործավար
Պարտականություններ՝
• Տնօրենի հանձնարարականների գրանցում և դրանց կատարման ընթացքի վերահսկում
• Տնօրենի աշխատանքային գրաֆիկի հետևում, այցելությունների և հանդիպումների կոորդինացում
• Օրակարգի և ժողովների համար արձանագրությունների նախապատրաստում և նյութերի կազմում
• Ընդունարանի հեռախոսազանգերի պատասխանում, գրանցում և փոխանցում համապատասխան անձանց
• Հեռախոսահամարների և հասցեների ցուցակի կազմում ու պահպանում
• Նամակների և այլ փաստաթղթերի պատրաստում, գրանցում համապատասխան մատյանում, ներկայացում հաստատման և ուղարկում համապատասխան հասցեատիրոջը
• Վարչական աշխատանքներ՝ փաստաթղթերի պատճենահանման, սկանավորման, էլեկտրոնային մշակման, տվյալների մուտքագրման, ֆաքսերի ուղարկման, արխիվացման և արխիվի վարման իրականացում
• Հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն լեզուներով փոքր ծավալի գրավոր թարգմանությունների իրականացում
• Կազմակերպության հյուրերի և գործընկերների ընդունելության կազմակերպում
• Միջոցառումների կազմակերպման աշխատանքների մասնակցություն
• Ուղևորությունների, գործուղումների կազմակերպում (ավիատոմսի ձեռքբերում, հյուրանոցի ամրագրում, մուտքի վիզաների ձեռքբերման կազմակերպում)
• ՀՀ Աշխատանքային օրենսդրության և կազմակերպության կանոնակարգի համաձայն տնօրենի այլ հանձնարարությունների կատարում
Սահմանված պահանջներ՝
• Բարձրագույն կրթություն
• Առնվազն 1 տարվա մասնագիտական աշխատանքային փորձ, նախընտրելի է՝ պետական համակարգում
• Պաշտոնական նամակագրության վարման գիտելիքներ
• Համակարգչային ծրագրերի իմացություն
• Գրավոր և բանավոր հաղորդակցության ունակություն
• Հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն լեզուների տիրապետում
• Ժամանակի արդյունավետ կառավարման հմտություններ
• Հանձնարարությունների միաժամանակյա կատարում
• Համակարգչային իմացություն (MS Office, Internet Tools)
• Տեղեկատվության հետ աշխատելու ունակություն
Ինքնակենսագրականները ուղարկել էլեկտրոնային տարբերակով հետևյալ էլեկտրոնային հասցեին` sona.shakhkyan@env.am, վերնագիր բաժնում նշելով` «Գործավար»
Դիմելու վերջնաժամկետը` մարտի 12, ժամը 15:00:
Հարցազրույցը տեղի կունենա մարտի 16-ին, ժամը՝ 12:00: